Thursday, December 5, 2013

Съществува ли наистина живот след смъртта

Представители на световната наука са убедени, че с тялото загива и съзнанието. Световноизвестният неврохирург Ибън Аликзандър буквално взривява научните среди със своята невероятна история твърдейки, че е направил 7-дневна разходка из рая.
Той  се заразява от тежка форма на бактериален менингит, а шанса за оцеляване е едва два процента. За пълно възстановяване не може да се говори, защото болестта поразява най-важните мозъчни центрове.
Само за 3 часа болестта овладява тялото на Ибън Аликзандър и той изпада в кома. Лекарите го включват на системи и започват да чакат неизбежното да се случи. Точно в този момент пациента започва своето приключение, за което разказва, а по-късно ще напише и книга.
„Усетих, че нещо се спуска към мен отгоре. Но не беше тъмно и студено, а много светло. Изведнъж всичко около мен стана ослепително бяло. Издигах се нагоре и чувах най-красивата музика, която може да достигне до човешките уши. Пред мен застана невероятно красива жена, която ме погледна право в очите. В тях нямаше приятелство, нямаше любов, нямаше нито една от познатите ни емоции. Усетих, че съм се превърнал в разтворена книга за непознатата, която четеше душата ми“, започва сензационния си разказ Ибън Аликзандър.
Признатият лекар прекарва 7 дни на границата между живота и смъртта, връщта се от отвъдното и успява напълно да се възстанови. Според собствения си разказ, той получава шанс да разгледа как е устроен раят.
„Красивата жена ми каза, че ще трябва да се върна обратно, но преди това искаше да ми покаже чудесата, към които всеки от нас се е запътил. Там няма болка, няма съмнения, няма злоба. Запиташ ли се нещо – отговорите моментално се представят пред теб с изключителна яснота. Усещането за граници изчезва завинаги. Цялата Вселена е на твое разположение. На практика нашето съзнание е Вселената. То не е продукт на мозъчни процеси и не умира със смъртта на тялото. Ние не сме роботи, които просто престават да съществуват“, категоричен е д-р Аликзандър.
Той пътува през огромно пространство, което хем е тъмно, хем прелива от светлина, а през цялото време е следван от красиви същества, които оставят прекрасни дири след себе си.
„Къде исках да стигна ли? Никъде, защото там няма начало и край. Няма безсмислена надпревара кой ще е пръв и кой ще застане над другите. Съзнанието ми се беше изчистило от суетата и амбициите, които ни тормозят през целия ни живот на Земята. Просто пътуваш и се пълниш с щастие, а този процес никога не спира“, разказва още неврохирургът.
Докато той опознава рая, лекарите се чудят дали да не изключат системи, защото са убедени, че мозъкът му е на 97 процента мъртъв и скоро и другите жизненоважни органи ще спрат да функционират.
В болницата пристига съпругата на д-р Аликзандър с двамата му сина за да се сбогуват и точно в този моментсе случва чудото. Докато малкият му син го пригръща и нарежда: „Ти ще се върнеш, ти ще се върнеш!“, баща му отваря очи и казва:  „Благодаря ти!“.
„Молитвата на сина ми убеди светлината от другата страна, че трябва да ме върне на седмия ден, а лекарите около леглото ми стояха безмълвни. Бях покосен от болест, която досега не е прощавала на никого, а моите мозъчни функции не бяха пострадали“, усмихва се възпитаникът на Харвард.
„Осъзнавам, че на научната общност няма да й е лесно да повярва на моите думи. Самият аз винаги съм бил умерено религиозен. Ходя на църква, празнувам на Коледа, но никога не съм бил фанатик. Затова и думите ми ужасиха някои колеги които не искат да повярват, че съществува и нещо непознато, извън света на науката“, твърди д-р Аликзандър.
Цялата тази невероятна и преживяна история се оказва изключително доходоносни в този му живот и той зарязва предишната си работа, за да пише книга.
Трудът му „Доказателство за рая“ бързо се превръща в бестселър. Лекарят започва да участва в конференции, гостува в тв предавания по целия свят, включително и на Опра Уинфри. 
Д-р Аликзандър категорично заявява, че не е подтикнат от финансова изгода, а единствената му цел е да разкаже на хората, че ги очаква нещо много хубаво и светло след края на живота им.

No comments:

Post a Comment